La Tarima 2026: divendres de juliol, al vespre

𝗧𝗼𝗿𝗻𝗮 𝗟𝗮 𝗧𝗮𝗿𝗶𝗺𝗮! 🎶☀️

Aquest juliol, els divendres al vespre tenen cita a El Centre. Torna La Tarima, un cicle de concerts a la fresca per gaudir de la música en directe, les nits d’estiu i la bona companyia.

🎤 𝗧𝗼𝘁𝘀 𝗲𝗹𝘀 𝗱𝗶𝘃𝗲𝗻𝗱𝗿𝗲𝘀 𝗱𝗲 𝗷𝘂𝗹𝗶𝗼𝗹 us esperem amb propostes musicals per a tots els gustos, en un ambient proper, familiar i ple de vida.

🍽️ Per a cada vetllada, 𝗘𝗹 𝗖𝗮𝗳𝗲̀ 𝗱’𝗘𝗹 𝗖𝗲𝗻𝘁𝗿𝗲 prepararà un sopar especial per completar l’experiència. També podeu venir només al concert i gaudir de l’ambient.

📅 En els propers dies us anirem presentant 𝗰𝗼𝗻𝗰𝗲𝗿𝘁 𝗽𝗲𝗿 𝗰𝗼𝗻𝗰𝗲𝗿𝘁, amb tota la informació de cada actuació i el menú corresponent.

⚠️ 𝗣𝗲𝗿 𝗴𝗮𝘂𝗱𝗶𝗿 𝗱𝗲𝗹 𝘀𝗼𝗽𝗮𝗿 𝘀𝗲𝗿𝗮̀ 𝗶𝗺𝗽𝗿𝗲𝘀𝗰𝗶𝗻𝗱𝗶𝗯𝗹𝗲 𝗳𝗲𝗿 𝗿𝗲𝘀𝗲𝗿𝘃𝗮 𝗽𝗿𝗲̀𝘃𝗶𝗮. Properament us indicarem com fer-la per a cada vetllada.

✨ Música en directe, sopars a la fresca, retrobaments, rialles i l’encant de les nits d’estiu… Tot això és 𝗟𝗮 𝗧𝗮𝗿𝗶𝗺𝗮.

🌙🎶 𝗥𝗲𝘀𝗲𝗿𝘃𝗲𝘂-𝘃𝗼𝘀 𝗲𝗹𝘀 𝗱𝗶𝘃𝗲𝗻𝗱𝗿𝗲𝘀 𝗱𝗲 𝗷𝘂𝗹𝗶𝗼𝗹 𝗶 𝘃𝗲𝗻𝗶𝘂 𝗮 𝘃𝗶𝘂𝗿𝗲 𝗹’𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂 𝗮𝗺𝗯 𝗻𝗼𝘀𝗮𝗹𝘁𝗿𝗲𝘀!

LaTarima #ElCentre #NitsAFresca #MúsicaEnDirecte #EstiuAlCentre #LlorençDelPenedès #CulturaViva #SoparsAFresca #ViuLEstiu #MúsicaEnViu #continuem #𝘾𝙤𝙢𝙥𝙖𝙧𝙩𝙞𝙣𝙩𝘾𝙪𝙡𝙩𝙪𝙧𝙖𝙞𝙑𝙞𝙙𝙖 #ElCentre #LlorençdelPenedès #ateneus