DIVENDRES 11 DE MARÇ DE 2022, A LES 8 DEL VESPRE

XERRADA: LA SEGONA PRIMAVERA DE LA DONA

A càrrec d’Amanda Dawn, professora de Yoga i mindfulness.🤸‍♀️

Segons la filosofia del Taoisme (d’on va néixer la medicina xinesa tradicional- MTC) la vida flueix en cicles. Les dones vivim aquests cercles clarament des de molt jovenetes amb els nostres cicles menstruals i tot allò que simbolitzen.

El canvi hormonal comença a partir dels 40 anys fins al cessament o ‘pausa’ de la nostra menstruació ‘meno’ que en la MCT s’anomena ‘La Segona Primavera’.

En una societat on la història de la dona ha estat majoritàriament escrita pels homes és cada vegada més important informar-nos per canviar la perspectiva del què significa cada estació de la vida de la dona. Només així, futures generacions de dones podran comprendre els canvis que implica la menopausa i passar d’una edat a una altra amb la mateixa compassió, comprensió i per tant, empoderament.💪

Us esperem a totes i tots!🙌

Des del Centre continuem treballant per la plena igualtat!💜💜💜💜💜💜